3

Rabbit in your Headlights

torsdag 8 april 2010

När man mår dåligt sänks ens stolthet till en sån nivå att personer man glömt bort eller tar för givet blir viktiga för en. Bara en kort sekund, medan man själv är svag. Oftast för sent.

Jag var #2 på en av dessa personers lista. #1 var en rumskamrat som inte svarade i telefonen.

Det första jag tänkte på när han satte sig ner i sängen igen med mcdonald's påsen jag hämtat åt honom i knät var den här reklamen:



Apparently, it's funny because it's true.

3 Responses to "Rabbit in your Headlights"

Kimsan Says:

Men herregud! Var det 94 den gick? Var jag fem då? Hur kan jag komma ihåg den så väl?

Anonym Says:

So true!!! So true!!!
Love Ya!/The Mama

Anonym Says:

Tja stumpan här har du min nya blog bjeb:

http://yami-no-cosmos.blogspot.com/