0

Cloth-a-holic

tisdag 15 juni 2010

Jag blir oinspirerad av min garderob och har inga pengar att uppdatera den... Efter att ha tittat på My So Called Life och blivit inspirerad av nya människor runtom mig vill jag börja experimentera med färger. Ja, jag gillar brunt, rött och svart... men jag är lite sugen på blått och vitt. Det passar min hy. Men jag har fått för mig att jag ser ut som en marshmallow i det. Och vad fan... Det är ju så ljust... What's a wannabe grunge girl to do? Särskilt då om det blir mer åt Mod/Rockabilly/50's hållet så har jag fan inga skor som passar alls... Gaahhh.

Jag försöker leta runt på ebay och tradera, men det blir mest windowshopping, för jag har fanimig inte råd med något alls. Ännu mer GAH!

Har blivit lite förälskad i KappAhls nya kollektion som heter A Folklore Tale också... Måste springa runt och leta i Visby och se om de har en klänning där. Fast den kostar 500 spänn, så det blir nog en fet jävla "FUCK THAT."

Ett litet picspam om vad jag vill ha i min garderob:

















0 Responses to "Cloth-a-holic"