1 kommentarer

She's just NOT that into you

onsdag 10 februari 2010

Jag har fått låna en bok av min kära storasyster vid namn "He's just not that into you" som blev succé tack vare Sex and the City eller nått liknande.
Tanken med den är att få alla kvinnor som läser den att få ett högre självförtroende genom att kalla läsaren för "Hot Stuff" rätt ofta, samt få läsaren att dumpa aset som alltid ger ursäkter för att han är ett as, vilket hon förlåter.

Wellllllll.
Känner inte igen mig så hemskt mycket på den sida det är meningen att jag ska känna igen mig i.

Yep, you heard me. I de situationer jag faktiskt känner igen mig är det så att det är jag som gör ursäkterna för att få den andra personen som var klistrad på mig att sakta ner så att jag fick känna efter vad jag egentligen kände; vilket i slutändan alltid slutade med att vi sakta men säkert slutade prata med varandra, eller bara blev vänner.

Jag har inte förstått riktigt varför det varit så förens nu, faktiskt. I was just NOT that into them.

1 Responses:

Jenny Says:

Haha, Malin, det är nog bara du som kan få en självhjälp-bok att skaffa ett helt nytt perspektiv! =)