3

Jul senare än vanligt ffs

lördag 9 januari 2010


Glömde visa bilder på mitt fina kök efter jag kommit hem från Sundsvall. Kitschigaste julgardinerna någonsin som mamma snällt sydde upp åt mig, även om mitt val av tyg fick henne att rynka på näsan. :D

Istället för att vara en duktig flicka och träna på 3D har jag gjort en ny karaktär i Dragon Age. Mitt kärleksintresse i spelet förra gången dissade mig för att han skulle bli The King och jag som har "The Taint" kan inte få barn, så jag var ingen bra drottning. Plus att jag var alv och alver är slavar i spelet och det kan ju inte en drottning vara.

Stupid bastard :(

Spelar nu manlig människa och ska flirta med Konungen så att han blir förälskad, sen ska jag dissa karljäveln. BITCH IS GONNA GET OWNED!!!!!!!111111

Snygg är min karaktär också:

3 Responses to "Jul senare än vanligt ffs"

chizuko Says:

HAHAHAHA <3
Det här är blodigt allvar.

Anonym Says:

Åh va fint det blev ;-)
The mama

Jenny Says:

Herrn på bilden påminner om någon... HUM .............. ;)